.post-outer {-webkit-touch-callout:none; -webkit-user-select:none; -khtml-user-select:none; -ms-user-select:none; -moz-user-select:none;}

بحث

أتمنىَ الرضا يرضىَ..كلمات المبدع/ جمال الشرقاوي


إهداء : إلىَ الطبيبة الصغيرة المغرورة :
أتمنىَ الرضا يرضىَ
أخرتها إيه ويَّاه
بيني و بينه السما
إحترت انا في سماه
أنا عايز اشكيله
و اقابله و احكيله
و اسمع مواويله
راضي يــ ناس بهواه
أتمنىَ الرضا يرضىَ
غاوي يلوَّعني
أه لو يطاوعني
طب ليه يرجَّعني
وحيد و قلبي معاه
أتمنىَ الرضا يرضىَ
أتمنىَ الرضا يرضىَ
أخرتها إيه ويَّاه
بيني و بينه السما
إحترت انا في سماه
أخرة كسوفـَـك إيه
و الفكر طوِّل ليه
قلبي يــ عيني عليه
مستني منه رضاه
أتمنىَ الرضا يرضىَ
أتمنىَ الرضا يرضىَ
أخرتها إيه ويَّاه
بيني و بينه السما
إحترت انا في سماه
أنا عايز اشكيله
و اقابله و احكيله
و اسمع مواويله
راضي يــ ناس بهواه
أتمنىَ الرضا يرضىَ


القاهرة \ أغسطس \ الإثنين 1 \ 8 \ 2016 م الساعة 30 و 1 ظهراً \ جمال الشرقاوي \ كاتب و شاعر \

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق